onsdag 23 januari 2008

Packa, packa, packa...och 13 RÄTT!!!

Japp, det är ungefär vad livet går ut på just nu å det händer inte speciellt mycket annnat. Jag skall ju flytta därav allt packande. Skall flytta till en tvåa vilket ska bli jävligt skönt. Känns som man fortfarande bor i ett pojkrum då sängen står i samma rum som man umgås med sina vänner i.
Den 2:a februari går flyttbilen så om du känner för å bära en låda eller två så hör av dig!

Men innan flytten så skall jag bland annat åka till GBG och kolla in hur det går för The Mary Major i talangjatken Emergenza. Detta sker nu på fredag. Å dagen innan själva flytten så lirar Krux och Altair på Trägår'n i Borås å då kommer ju även Erika ner å hälsar på så det kommer bli en helg fylld med, öl, musik, flytt och uppackning...

Ja sen kommer jag vara utan internet en vecka då jag skall byta bredbandsleverantör å då kommer jag inte kunna uppdatera denna bloggen och sen åker jag med familjen till Teneriffa i två hela veckor å hittar jag inget bra internetcafé så lär ni inte höra av mig på ett tag...kanske ska bli skönt? Det skall i alla fall bli jävligt skönt å komma iväg och göra precis ingenting...ja förutom å äta och dricka gott då vill säga.

Ja å så höll jag ju på å glömma...vi fick ju hela 13 rätt på stryktipset med tipsgänget förra helgen!!! 13 RÄTT!!! Okay det gav oss ingen Hawaiiresa men väl några sköna tusenlappar till fickpengar den dagen vi drar in storkovan och kan åka på våran resa... Plus att vi kan skryta med med att vi minsann haft 13 rätt!!!
Å i Tips-SM gick det oxå skapligt för mig personligen. Första omgången gick av stapeln den gånga helgen och jag skrapade ihop 12 rätt och ligger nu på en hedrande 168 plats! (Eller delad tvåa med 168 andra personer om du så vill.) Farsgubben fick oxå 12 rätt så det är kul å se vem som blir bäst av oss två när allt är slut sen...
Vi är tre på jobbet som tävlar intert på Tips-SM oxå och mina konkurrenter fick bara 9 respektive 7 rätt vilket gör att jag leder där...

Nä fan, man kanske skulle packa lite? Nää, orkar inte då jag kört skräp från vinden hela kvällen... Van Helsing på 6:an verkar vara lagom menlös underhållning om några minuter...

Så om ni inte hör av mig på ett tag så antingen packar jag, flyttar jag, packar upp eller dricker öl på kanarieholmarna...
Och så får ni hålla utkik på metalshrine.se efter mina recensioner på The Mary Major och Krux...

Så ha det bäst mina vännerrrrrrrrrrrr...
/Onkel D

2 kommentarer:

  1. Räkna med mig som bärhjälp din kamel. Får dock se hur bakis jag komemr vara om jag hänkar på Kalle efter Korn!
    Förresten har Daniel bestämt sig?

    SvaraRadera
  2. Du får va hur bakis du vill bara du kommer å bär!!! :)
    Jag skall kolla med Daniel på en gång...

    SvaraRadera