måndag 14 januari 2008

Fjuttade Satanisten

Jag har äntligen fått reda på vad mitt namn egentligen betyder, inte mitt nick nu utan mitt riktiga namn. På den underbara sidan Pundarnamn så kan man skriva in sitt namn och vips så får du veta vilket ditt pundarnamn är och jag heter Fjuttade Satanisten!!! Kungligt!!! Vill du veta vad du egentligen heter? Klicka HÄR!

Nu till något helt annat! Egonaut knäckte som vanligt i fredags och det var grymt trevligt att träffa massa gammla polare igen. Jag å Jörgen körde vårat sedvanliga race och efterfestade till niotiden på lördagens morgon (Zamora hängde med tappert oxå). Jag gjorde inte många knop på lördagen kan jag erkänna. Men jag såg i alla fall när Färjestad spöade upp grinollarna i HV71 med 3-1 och lilla töntiga Jämtin fick matchstraff!!! TÖNT!!! Det var en rejält grinig match med massa matchstraff men det var underhållande...

Btw, håll utkik på Metal Shrine.se efter recension på Egonaut och på tal om recensioner: Nu ligger det ute tolv nya skivrecensioner på metalshrine.se som är skapade utav mig för er att beskåda. Jag hoppas det kommer ett nytt skivpaket för recension snart... Dom du kan läsa är:

Twilight Guardians - Ghost Reborn -07
Stolen Babies - There be Squabbles Ahead -07
Scarpoint - The Silence We Deserve -07
Pain Principle - Waiting for the Flies -07
Engel - Absolute Design -07
Blessthefall - His Last Walk -07
Shamrain - Goodbye to all That -07
Malummeh - Revival -07
Every Time I Die - The Big Dirty -07
Lizzy Borden - Appointment With Death -07
Maylene and the Sons of Disaster - II -07
A Life Once Lost - Iron Gag -07

Packandet inför flytten går la så där och nu när jag införskaffat mig en ny fin iPod så hinner jag inte med så mycket mer än å pilla med den...den måste ju vara laddad med musik och film i en perfekt blandning så jag inte saknar nått när jag softar med en whiskey eller två på Teneriffa om några veckor...
Nåväl, jag ska la hinna för nu har jag inget inplanerat på två veckor mer än jobb på lördag men det är bara bra för då håller man ju sig nykter på fredagen...

På återseende mina vännerrrrrr!!!!
/Onkel D

1 kommentar:

  1. Hahaha, jag fick heta den snurriga runkaren, hur mycket hårdrock är det på en skala? Hälsar Anders på Film- & Musikbloggen! http://brm.blogg.se

    SvaraRadera