fredag 11 januari 2008

Rakt In I Hjärtat II

Ja då ska man på konsert nu igen då...för andra året i rad arrangeras Rakt In I Hjärtat och iår står Everett Parker, Leopard Ladys, Punk Rock Unit 69 och Egonaut på scen... Jag och Zamora har offrat oss och kommer kränga merchendise åt Egonaut ikväll men lite pilsners skall man hinna få i sig mitt i köpkaoset...
Jag skulle ta det lungt ikväll men hur bra gick det då? Jag öppnade en bira och gjorde generalfelet...jag satta igång Motörhead på stereon och då är det kört!!!
Nåväl, jag hoppas kunna plita ner lite om konserten i en recension så småningom...håll tummarna!!!

Så har ni inget bättre för er ikväll så kom ner till Swing i Borås å svinga några kalla å lyssna på grymt bra musik!!!

För er som är intresserade så ligger det nu uppe två DVD-recensioner som jag är pappa till på metalshrine.se...Saxon och Beseech har synats denna gången...

Imorrn smäller det!!! Seriefinal mellan Färjestad och HV71...undrar hur många gånger jag kommer skandera HATA JÄMTIN!!! under matchen?

Nu är det snart dags att flytta oxå...jag har börjat röja lite här och där och är det någon som är i behov av en bättre begagnad (nåja) hörnsoffa till priset av noll kronor så hör av er snarast annars åker den i bingen...

Undrar vilket det exklusiva bandet är som skall presenteras för Sweden Rock? Avantasia kanske? Vore ball...

Airbourne blir bara bättre å bättre å snart kan man köpa den i europa gott folk så tveka inte att köpa en av världens bästa skivor!!!

Fan va Blue Öyster Cult är bra!!! Varför har jag väntat ända tills nu med att köpa på mig deras skivor för? Det kommer bli grymt i sommar på SRF!!!

Nä nu skall jag lyssna lite mer på Lemmy och Co. så ha det bäst mina vännerrrrrrrr!!!!!!
/Eder Onkel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar