torsdag 12 juni 2008

Skrivkramp?

Inte alls då, jag har helt enkelt för mycket annat att göra just nu så jag hinner inte skriva i bloggen. Först nu var det Sweden Rock Festival som tar tre veckor av mitt liv, en veckas uppladdning, själva festivalen i en vecka och en vecka att återhämta sig och skriva festivalrecension. Recensionen kan ni läsa på metalshrine.se. Å nu till helgen skall jag och Daniel besöka Where The Action Is i Stockholm å se bland annat Foo Fighters och Queens of the Stone Age sen är det två veckor till Metaltown å då ska jag försöka ge er en liten längre update med bilder och allt... Å efter Metaltown är det Roskilde å sen, ja sen är la sommarenh över? Nääää, kanske min festivalsommar men inte sommaren...

Ni kan även läsa två nya DVD-recensioner gjorda av mig på metalshrine.se...

American Dog är förövrigt ett nytt favortiband hos mig men efter Airbournes framträdande på Sweden Rock så har jag numera ett nytt favoritband... Nja, vi får la se vad AC/DC presterar på nästa skivan men risken är att Airbourne konkurerar ut dom med endast en fullängdare i bagaget...

Nåväl, jag ville bara låta er veta att jag lever och jag lovar på hedersord att jag återkommer väldigt snart...
Så ha det bäst tills dess minna vännerrrrrrrrr........
/Onkel D


Så här roligt kan man ha på Sweden Rock Festival...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar