söndag 25 maj 2008

Sweden Rock Festival Pre-Party 2008

Japp, i helgen som gick så höll jag i en liten förfest inför årets begivenhet, Sweden Rock Festival, med ett gäng polare och det blev väldigt lyckat må jag säga. Alla som kom skall tyvärr inte på festivalen men fick leva på gamla meriter och avlägga löfte om att åka nästa år istället.
Vi käka smarrig chilli som Jörgen slängde ihop, vi hade en sittande tipspromenad ute i dom sista solstrålarna för dagen, hade en liten musiktävling innan vi festade in på småtimmarna. Jag å Jörgen härdade ut längst som satt uppe till gryningen så idag är man lite mör må jag säga.

Vad vill jag då ha sagt med detta? Inte mycket, ville bara plita ner något i bloggen så den inte somnar av igen. Jag vill även tacka dom som kom och hoppas på repris till nästa år.

Ha det bäst mian vänerrrr...
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar