måndag 23 juni 2008

Sweden Rock Festival & Where the Action Is

Japp, då var det dags för er att se hur det var för mig och mina vänner på Sweden Rock Festival och Where The Action Is tidigare denna sommaren. Då jag lagt ner mitt webalbum så kommer jag att i fortsättningen posta bilderna här istället...
Vad som hände på festivalerna i detalj vet bara vi som var där och var du inte där så för du skylla dig själv! Ni kan dock läsa mina recension på Sweden Rock genom att klicka HÄR och Where The Action Is genom att klicka HÄR.

Håll till godo mina vännerrrrrrr!!!
/Onkel D

Tisdag:
Dave och Erika: Erika undrar nog om Dave inte är riktigt klok...

På scen: Leopard Ladys

Jag och Erika

Jörgen "Mr. Blackfoot" Berg

Gänget

Mr Blackfoot läcker...

Killen sa att han letade efter en kontaktlins men det var
nog inte lätt å hitta den bland hans tre spyor...

Jag och Jörgen nattsuddar...

Onsdagmorgon och Jörgen visar upp en något suddig Ängladans...

Zamora har anlänt!!!

Jörgen var lite i hatten...

Fjumpen och Kalven

Zamora och Erika

Dave the Trooper

Zamora med årets snyggaste t-shirt...

Erika var lite i hatten...

...och Zamora var lite i hatten...

...och jag var också lite i hatten...

..medan Atilla var i hatten mest hela tiden.

Zamora språkar med Roger Berg...

Men Zamora! Coheed lirar ju!

Dave tyckte det var kallt i Sverige...

Zamora vilar upp sig...

Än en gång fångar jag Mortii på kort sovandes i en solstol...

Roger visar upp hur Ängladansen skall gå till...

Paul och Erika

En sliten superhjälte...

Ann och James med Zamora som återigen är i hatten...

Eläkeläiset!!!

Eläkeläiset!!!

Nu drar vi till Stockholm och Where the Action Is!!!

Vi började med att se Sverige mot Spaninen
i fotbolls-EM som gick åt helvete!!!

Det regnade lite och här har ni årets regnskydd...

Daniel var lite mer förberedd...

The Hellacopters anlände i helikopter så klart...

Teliastol-publiksurfing...

The Hellacopters

Queens of the Stone Age

The Hives




Foo Fighters

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar