torsdag 25 september 2008

Dags får partajj!!!

Japp, på lördag smäller det. Då skall The Mary Major lira på Freja Freaks MC i Borås och det kommer nog bli bra men det jag ser mest fram emot är att ta mig en riktigt bläcka. Jobbarpolaren pratar om Metaltown-klass på mig men jag är tveksam, så full vill jag nog inte bli men full ska jag bli!!!
Lördagen inleds med tipslördag och allteftersom kommer en jävla massa jobbarpolare ramla in på förfest hos mig så det ska bli skitkul. Speciellt kul är att Färjestad möter Frölunda på TV så det blir bira, sport, rock'n'roll och party för hela slanten...kan det bli bättre?

Glöm nu inte att gå till Freja på lördag och hiva billig bira!!!

/Eder Onkel

NP: Slipknot - All Hope Is Gone (Fan va mesiga dom har blivit)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar