fredag 3 oktober 2008

Partajj igen?

Självklart är det party igen!!! Fast ikväll blir det nog inte riktigt så hårt som det blev förra helgen då jag kollade inte The Mary Major. Samtliga polare, inklusive mig, söp sig rakt in i apstadiet och det är väl egentligen först idag som man blivit människa igen. Hursomhelst så skall jag och Zamora in till Swing idag å kolla in M.A.N. och se vad dom kan erbjuda i liveväg. Tung modern amerikansk hoppmetall från götet utlovas för er som vågar sig dit! Fast min uppladdningen är nog inte den hårdaste för idag fick jag mina paket från Play.com's superrea och just nu ekar Emerson, Lake & Palmers liveplatta "Welcome Back My Friends, to the Show that Never Ends" och sen måste jag lyssna igenom dom andra plattorna jag köpte som jag listar längre ner här. Inga metalliska saker men satan vad bra det är! Nåväl, skål, lev väl och ha det bäst mian vänner!!!

Fynden på Play.com var (och allt för en trehundring!!!)
Emerson, Lake & Palmer "Welcome Back My Friends..."
Steve Earle - Copperhead Road
Magnum - On a Storytellers Night
Marillon - Misplaced Childhood
Tom Petty - Damn the Torpedos
Tom Petty - Into the Great Wide Open


/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar