söndag 21 december 2008

Att veva friskt...

...med en yxa och sen ett baseballträ är ta mig fan stor komik! Ser du dessutom ut som döden själv med kåpa över huvudet och mask för ansiktet blir det bara bättre! Personen jag pratar om är sångaren i Lizzy Borden och hans scenutspel i fredags på Sticky Fingers var verkligen underhållande. Musiken var kanske inte den roligaste från något av banden denna kväll men det var i alla fall jävligt kul att kolla på. Läs mer på Metal Shrine där min recension nu ligger uppe.

Eftermiddagen/kvällen började med att jag mötte upp Erika på tågstationen i Göteborg och så gick vi till Diamond Dogs och käkade. En kanonmiddag och ett gäng pilsner senare var vi mätta och belånta och satt tjatade lite skit innan vi gick bort till Sticky Fingers och konserten. Det var inte så mycket folk men med den fördelen att baren aldrig var svår att komma fram till vilket jag uppskattade!

Trots att jag har en rejäl förkylning och en förmodad inflammation i tandköttet/gommen/hela jävla munnen så var fredagen var kort och gott jävligt trevlig!

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar