tisdag 2 december 2008

DVD-recensioner...

Ja då var Metal Shrine uppdaterat med sex av mina DVD-recensioner och dom hittar ni på sedvanlig adress som ni borde ha vid det här laget annars så finns det gott om länkar att hitta här om kring på bloggen.

Dom DVDerna jag recenserat denna gången är:
Gamma Ray - Hell Yeah!!! Live in Montreal
Peer Günt - Live at Tavastia 2007
Nevermore - The Year of the Voyager
ZZ Top - Live From Texas
Nashville Pussy - Live in Hollywood
Led Zeppelin - Live at Knebworth 1979

Om ni kikar in på Metal Shrine i slutet på veckan så kommer ni även att kunna läsa min recension från morgondagens konsert med Motörhead och Airbourne i Scandinavium. Jag tror det kommer bli mästerligt bra men det kan bli lite öde för jag tror dom kommer få det svårt att fylla Scandinavium. Men Mikkey Dee får ju sin dröm uppfylld då han alltid har velat spela i den största arenan på hemmaplan. Coolt kommer det bli hur som helst...

Vad mer är på gång? Inte mycket faktiskt. På fredag skall jag se Graveyard på Swing i Borås men har egentligen inte råd så det får helst bli en billig kväll... Men det skall bli kul på förfesten å se polare Jörgens bilder från hans Argentinaresa som han precis kommit hem ifrån.

Nej nu skall jag nog ta och lyssna på nya demon med Highball Shooters. Så jävla mästerlig! Gillar du funkig rock'n'roll ala Deep Purpel MKIII och IV så skall du kolla upp dessa Helsingborgare!

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar