torsdag 4 december 2008

Sicken jävla miss...

I förra veckan så påminnde min jobbarpolaren Richard mig om att nästa vecka är det minsann Motörhead som gäller! Dum som man är tänker man inte mer på det och planerar att åka till Göteborg, vilket skulle vara igår. Grejen var bara den att Daniel som också skall med ringde och undrade om vi verkligen behöver åka så tidigt. "Tidigt" tänkte jag. Vi skall ju åka i rätt så lagom tid tänkte jag. "Behöver vi verkligen stå i kö en vecka?" säger Daniel då och det går upp för mig att konserten inte är förrän nästa vecka! Jävla tur att Daniel tog en titt på biljetten annars hade vi fått oss en liten menlös utflykt till GBG.

Men det gör inget för jag var inte speciellt sugen på konsert igår och imorgon är det dags att se Graveyard i Borås så en Motörhead-konsert nästa vecka blir perfekt...

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar