lördag 21 februari 2009

Som vanligt var AC/DC...

...BÄST!!! AC/DC var så jävla bäst igår! För en utförlig recension kolla in på metalshrine.se där recensionen bör dyka upp vilken dag som helst men tills dess kan ni ju alltid kika på några få bilder från resan här nedan...

Resan i snabba drag gick till så här: Jag å Daniel åkte iväg vid 10-tiden, vägen var torr och fin och det var lite trafik så färden upp gick finfint. Vi hittade snabbt vårat hotell och en öl sänktes innan det bar av till centralstationen för att möta upp Michel och Erika. Vi fyra begav oss sen till en Pizza Hut för lite mat och öl innan Globen väntade. Väl på plats fick jag löpa upp till våra platser för att inte missa The Answer som var grymma och sen fick det bli en pissepaus innan vi mötte upp Bamse, Lena och Stefan lagom till att AC/DC började spela. Sen efter kungarna lirat röven av oss sammanstrålade vi allesammans och tillsammans gick vi till en pub för en sista öl innan vi alla delades i tre grupper och gick hem för att sova. Jag och Daniel gick upp tidigt för att komam hem i god tid och här sitter jag nu. Det var en kanonresa och jag kan knappt vänta till i sommar när jag får se bandet igen.

Daniel har börjat gräva fram bilen som vi skall åka i...

Daniel och Erika mumsar revben...

AC/DC on stage...

AC/DC on stage...

AC/DC on stage...

Angus solar...

The gang...

Lite pilsners och tjôt efter konserten...

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar