lördag 2 maj 2009

Musikkryzz i Ugglarp...

...eller Maran i Ugglarp som det populärt kom att kallas i folkmun. Jag och Jörgen ställde till med lite musikkryzz i en stuga nere vid kusten i ett samhälle som heter Ugglarp och det blev en riktigt nattmangling. Jukka inledde med en tipspromenad med betoning på promenad, sen tog jag över med musikkryzz som bröts för grillning innan jag avslutade min del och Jörgen tog över. Allt tog så pass lång tid så tävlingsmusiken inte tystnade förrän vid tretiden på natten och en vinner kunde utses först dagen efter då poängräkningen borde göras med ett nyktert öga.

Ett vandringspris infördes också som ni längre ner kan ses tas emot av Dennis. Detta pris har fått namnet Rocktrollet och är numera hetare än både Grammisen, Polarpriset och Rockbjörnen ihop.

Lagen som tävlade var (vad namntemat var får ni gissa själva):
Pampas Grand Old Quartet (Onkel D, Jörgen, Malin & Freddy)
Sven Metal Taube (Jukka, Dennis & Marcus)
Rönnrock (Roger, Stefan & Jacke)

Här nedanför följer bilderna som togs av mig under denna musikaliska weekend och inga kommentarer behövs nog skulle jag tro. En hel del bilder tog cencuren hand om efter att uttryck som "snudd på fullbordat tidelag" och "ofrivillig kalsongmodell" florerat. Personligen såg jag inget av detta trots att det var jag som höll i kameran men för att skydda dom inblandade så togs ej dessa bilder med. Vill du se dessa bilder? Maila mig en förfrågan skickar jag en summa och ett kontonummer så skall det nog lösas.

För större bilder klicka på bilden.
Inte stor nog? Säg till så fixar jag ett exemplar till dig.






















































/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar