fredag 10 september 2010

Gay emo...

Jag får lite klagomål över att jag inte bloggar så mycket just nu och det med all rätt. Jag bloggar för lite just nu. Men livet är inte så jävla kul just nu och en blogg känns inte som lösningen på problemet. Men i väntan på att jag skall lägga upp bilder från så väl Close to Home som kräftskivan förra helgen så kände jag att jag behövde bjuda på nått.

För att bli på lite bättre humör så googlade jag fula och menlösa bilder lite på måfå och jag hade kunnat söka på Sonic Syndicate tillexempel för att får mig ett gott skratt men jag fastnade för orden "gay" och "emo" och följande bild uppenbarade sig...


...jag måste säga att jag fick mig ett gott skratt bara av bilden och faktiskt att livet blev lite lättare att leva när man väl sett dessa idioter. Fan vet, imorrn kanske det kommer ett riktigt blogginlägg...

Men tiotusenkronorsfrågan lyder fortfarande: Vad för kön har sångaren/sångerskan i just Tokio Hotel?

/Onkel D

1 kommentar:

  1. Det där är mitt favoritband liksom. Schysst då.

    SvaraRadera