tisdag 14 september 2010

Nära hem...

Nära hem var det. Kanske lite för nära för jag missade en hel del på Close to Home som jag var lite småsugen på att se men inte orkade då det var skönare att ladda inför de riktigt bra artisterna hemma i soffan. Men trots vädret så måste jag säga att Close to Home hemma i Borås var en positiv upplevelse som jag verkligen hoppas återkommer många år framöver. Hur som helst så följer här lite bildbevis från de två dagarna/kvällarna som festivalen pågick, vilket är några veckor sedan...

Delar av gänget är samlat inför fredagens aktiviteter.

James kom lite senare och åt rester...
...som Daniel tydligen blev lite uppspelt över.

Inne på festivalen hittade jag bröderna...

...som inte förstått att ETT par glasögon bara passar EN person.

Amanda Jenssen med band fick det att svänga ordentligt!

Okay för att man måste städa innan man sätter sig...
...men hur fan ska man få plats sen?

Gänget är samlat inne på Åhaga för förfriskningar...

CW, Age, Rogert och Jürg gestaltar den mänskliga evolutionen...
...vilket stadie kom först?

Crucified Barbara såg bättre ut än vad de lät...

...dom är duktiga men har inte låtarna om ni frågar mig...

Stefan försökte se men hade lite otur...
...en gigantisk stolpe ställde sig framför honom.

Crucified-brudarna igen...

Tipslördag och Richard var lite trött efter gårdagen...

...han var inget vidare sällskap alls faktiskt.

Pain of Salvation tråkade ut mig men dom såg ju bra ut i alla fall.

Var är Lena? Där är Lena!

Har ingen lärt er att det är fult att peka?

Dundertåget var sega i början men rockade jävligt bra.

Age å Jürg är lite mer sansade denna afton.

James, Lena, Ann, Stefan å Brisse värmde sig inne på Åhaga.

The Fantastic People fick agera ersättare men var ändå bäst.

Bara att få se Klas gör att man blir glad ju.

The Fantastic People

The Fantastic People

Klas och Christian

The Fantastic People

Bob Hund må ha en rolig frontman men musiken suger ju!

Hoppas han trillar ner!

Kvällen avslutades med att jag och min polare Kronér...
...tog några bira ihop inne i baren.

Stefan var dock ett ljushuvud hela helgen...

/Onkel D

1 kommentar:

  1. Du o Lasse Kronér skulle kunna vara bröder :) o den där stefan är jag bara ihop med för att jag måste så du vet... ;)

    SvaraRadera