fredag 22 oktober 2010

My head's in Mississippi...

För ni som inte fattat så är det ikväll dags för Z Z T O P i Göteborg!!! Världens snyggaste band!!! Sitter och laddar med musik och bira just nu!!! Förhoppningsvis blir det lite livebloggande men då det är svårt att få bra bilder med min mobilkameraidiot så blir det ju sällan några roliga bilder...

Hur som helst vill jag även göra er uppmärksammade på ett litet videoklipp som min käre kamrat Petri letat fram. Det är tydligen så (tänk vad man kan göra på fyllan utan att komma ihåg) att jag lirar i ett tributeband till självaste Dimebag Darrell!!! Japp, gitarr lirar jag. Kolla in klippet nedan så får ni se...





Visst är jag grym! Jag har inte ett minne av detta men förmodligen var jag helt kanon också. Ska nog köpa mig en gitarr och se om jag kan spela även när jag är nykter...

Men videoklippshysterin är inte över där! Nej då. Motörhead (som man aldrig kan skriva för lite om) har nämligen medverkat i en relamfilm för det utmärkta ölet Kronenbourg! Reklam blir knappast bättre än så här...





Fan, nu blev jag ju sugen på att lira lite Motörhead ju! Ja i stereon alltså, jag vet ju inte om jag kan spela gitarr än. ZZ Top får ursäkta men nu är det dags för lite Inferno!!!

Sen får ni gärna kommentera mina inlägg lite om ni vill det. Då jag inte är med i fördummande nätverk som Facebook tillexempel så är nog detta enda sättet att hålla kontakten med mig om man inte mailar...för ringa går inte längre va? Jag vet i alla fall inte hur man ringer...

Skål kosmonauter!!!
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar