måndag 29 november 2010

Zombiemåndag...

Va fan lägger inte det lata förbannade jävla arslet upp bilder från konserten med Mountain och Kalles kryzz för! Så sitter säkert ni och tänker nu för tiden. Ja vad skall man svara på det? Jag har inte lust just nu helt enkelt så ni kan gott få vänta lite till om ni skall vara så grova i mun. Jag skulle kunna göra det ikväll men orkar fan inte för jag är mer sugen på att ha en riktig zombiemåndag istället! Sug på den som den gode Rocco skulle ha sagt!

Först ut är senaste avsnittet av den fantastiska serien The Walking Dead! Det var lite för mycket löööv i avsnitt tre och i förra avsnittet var det lite segt i mitten men satan vad zombiesarna fick mummsa i slutet!!! Mohahahah!!! Ska bli kul och se hur de levande reder ut denna kris. Gillar ni zombierullar så är denna serien ett måste att kolla in. Ett givet köp när den (förhoppningsvis) släpps i en bloddrypande och ruttet smaskig bluray-box i framtiden.

På tal om bluray så har jag införskaffat mig två nya (ja, jag har köpt mer filmer än så sedan senaste filminlägget men nu handlar det om zombies och då jävlar handlar det bara om zombies!) härliga zombierullar som jag skall försöka tugga mig igenom ikväll. Först ut är den bästa norska filmen genom alla tider: Död Snö! Den må gränsa lite till splatter och gore-genrena men vad spelar det för roll när man har Nazi-Zombies!!! Kan det bli elakare?

Sen har jag också införskaffat nyinspelningen av klassikern Dawn of the Dead som är riktigt förbannat bra. Har ni inte sett denna så vet inte hur en grym zombierulle skall vara!
Se så, bara att kila iväg och införskaffa med en gång!

Ja, så ser förmodligen min måndag ut så kan ni nu fatta att jag inte känner för att lägga upp massa bilder på fulla polare just nu?

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar