torsdag 2 december 2010

Dawn of the zombie...

...and I am the first! I am the origin!!! Ja lite så har det känts de sista dagarna. Efter min zombiemåndag så hade jag skitsvårt att sova sen har jag vandrat runt i i blindo med feber och ont i varenda led i hela kroppen. Exakt så som Jim i The Walking Dead kände sig efter att ha blivit biten av en zombie i avsnitt fem. Men jag har inte blivit biten så det kan bara betyda att jag är den första zombien som kommer vandra på denna jord. Som tur är, eller otur kanske, så börjar jag nu piggna till och kommer troligtvis att återställas till mitt normala/onormala jag igen. Men för att se hur man kanske skulle se ut som zombie så surfade jag in på makemezombie.com och ja, resultatet ser ni här ovanför, ingen speciell skillnad alltså. Så när jag nu ser ut att återgå till det normala så kanske jag kan få tummen ur att slänga upp lite bilder här på bloggen? Ja det får tiden utvisa.

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar