söndag 26 december 2010

Miracle on ice...

Äntligen. Slog. Vi. Frölunda! Färjestad vann utematchen ikväll och äntligen lyckades vi slå Frölunda! Färjestad har haft jävligt svårt för Göteborgarna den sista tiden och det känns som vi inte ha slagit dom sedan vi vann mot dom i finalen 05/06.

Ja, jag har väl egentligen inte mycket mer att säga om detta just nu, jag är bara så jävla glad över att vi äntligen slog ärkerivalerna i Frölunda!!!

Sen slog jag till och inhandlade lite FBK-merch oxå!
(Jävligt vettigt pga min ekonomiska situation men skit samma!)


Fatta att man kommer vara tjusig med denna mössan på skallen i vinter!

Fatta att ölen både kommer smaka bra samt rinna lätt ner i strupen ur detta glaset!


Nu skall jag kolla på Ryssland mot Kanada i junior-VM.

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar