söndag 2 januari 2011

Glad fortsättning...

Ja men glad fortsättning på er då mina kära vänner! Här sitter jag mitt under brinnande seriefinamöte mot Skellefteå och bloggar för er. Är jag inte för underbar?
Färjestad leder med 2-1 så ni kan andas ut lite, vi skall nog se till att ta det här.

Det jag egentligen vill säga med detta inlägget är att vi hade en otroligt trevlig nyårsfest här hemma hos mig! Jag och Daniel svängde ihop en galant nyårssupé (ja Daniel gjorde väl det mesta men det var en god jävla sallad jag gjorde i alla fall) och var väl halvvägs klara när Jukka anlände. Kort där på anslöt sen Peter och Erika och sen var myset i full gång!
Jag styrde snart upp en liten musiktävling (det blev kanske liiiite för många låtar kanske) och vid tolvslaget var det sedvanligt skumpasölande.

Vi som var med vet vad som hände och samtliga skandaler förtäljs ej på denna blogg men här nedan kommer ett fåtal bildbevis från kvällen. Tydligen tog jag inte speciellt många bilder, jag hade väl för roligt

Ordning och reda när Daniel roddar Skogsgryta!
Se vad fint eder Onkel har skurit grönsakerna!

Jukka kom och bjöd på vildsvinsvin men var inte alls så trött som bilden visar.

Daniel lät vildssvinsvinet väl smaka...

Erika och Peter kom och såg till att äta upp sig inför middagen.

Sen mötte ju Småkronorna Kanada men den matchen spelade jag in och såg dagen efter.

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar