måndag 3 januari 2011

To the mountain...

Jaja, sluta tjata! Här kommer så då äntligen bilderna från kvällen i november då jag, Jonas, Jörgen och Richard besökte Göteborg och Brew House för att kolla in Mountain och Asoka. Inte nog med att minnet sviktade redan under den aktuella kvällen, det blir inte bättre ju längre tiden går! Men jag skall i alla fall försöka att beskriva vad bilderna föreställer…

Jörgen och Jonas andas ut efter bilresan ner till Göteborg...

Richard tyckte TV'n var mest intressant...

Jag fokuserade mer på drickandet...

Sen blev det toalettpappersleken och Jörgen är vad han skall gissa...

Toalettpappersleken i full gång...

Men vem är Richard?

Richard förberedde sig för en blöt kväll...

I väntan på maten...

Asoka on stage...

Asoka on stage...

Bröderna...

Jörgen med sångaren i Asoka...

Jag och sångaren i Asoka...

Mountain on stage...

Mountain on stage...

Mountain on stage...

Mountain on stage...

Jörgen och Jonas ser nöjda ut...

Mountain on stage...

Jag med delar av Asoka...

Bröderna börjar komma igång...

Nere på Rockbaren hittade Jörgen en ny vän som fick namnet "Growlaren"...

Jörgen ser lite trött ut...

Gudarns vilken snygg karl...

På väggen på Rockbaren...

Richard ser nöjd ut...

Båda bröderna hade en dålig hårdag...

Jörgen underkastar sig Alice Cooper...

Jörgen ser inte helt pigg ut...

Inte ens när han fick en plats med denna vackra utsikten...

Så den platsen fick jag ta istället...

Sen fick bröderna napp och jag tackade för mig...

Morgon på hotellet och Jörgen funderar på hur han skall väacka Richard...

Först testar han bibeln...


Men då inte det gick så försökte han stånga, rulla och slita i honom...





...och det får avsluta detta bildspel...

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar