torsdag 6 januari 2011

Lemmy: 49% Motherfucker...

...51% Son Of A Bitch! Snart kommer den på köpfilm! Filmen/dokumentären om världens coolaste snubbe - Lemmy! Jag. Vill. Ha. Den. Nu! Fatta hur jävla snygg han kommer bli i blu-ray? Vårtorna kommer liksom få ett eget liv skulle jag tro. Hmm, kanske läge att fixa filmen i 3D så man riktigt kan se hela Lemmys nuna in action?

Några funderingar angående Motörhead just nu:

## När skall Motörhead presentera Europa-datum på sin världsturné? Dom är i nordamerika januari-april och borde ju ganska snart ge oss lite datum för konserter i sommar på våra breddgrader.

## När skall Sweden Rock Festival ta sitt ansvar och boka sitt så kallade "husband"?

## Kan det vara så att "The Wörld Is Yours" faktiskt är 2010 års bästa platta i alla fall?

## När skall folk fatta att Motörhead är världens bästa band och tillsammans dyrka marken dom går på?

## Hur skall jag ha råd med att skaffa samtliga Motörheads plattor på vinyl den dagen jag skaffar en vinylspelare?

## Borde inte Motörhead spela i mitt vardagsrum bara för att jag är ett sådant hängivet fan?


/Onkel D

NP: Motörhead - Brotherhood of Man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar