onsdag 5 januari 2011

White limo...

Fan va underbar jag är som bara spottar ur mig blogginlägg just nu! Att ni läsare kan vara så lyckligt lottade! Egentligen har jag inte mycket vettigt att berätta som vanligt men just nu är jag oerhört exalterad över en liten sak och det är en fåtal sekunder ny musik av Foo Fighters! Dom har lagt ut ett litet kort klipp vid namn "White Limo" som går att beskåda/lyssna på HÄR och det är tuuuuuuuungt!!! Fatta att nya skivan kommer knäcka! Fast det gör dom ju alltid i och för sig...

Sen kan jag ju göra er lite smått avundsjuka då jag nu har ett oerhört vacker glas att dricka pilsner ur! Just nu är det Norrlands Guld som rinner lätt ner i strupen men om en stund kommer glaset att fyllas av underbar Newcastle Brown Ale! Det får bli lagom till toppmatchen Arsenal - Manchester City som sen får lämna över staffetpinnen till Småkronorna som skall spela hem bronset i JVM!

Skål på er mina vännerrrrrrrrrrrrrrr!!!

/Onkel D

NP: Foo Fighters - The Pretender

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar