torsdag 17 februari 2011

Album of the year once again!

Ja så tog ju då omröstningen om 2010 års bästa musikalbum slut och det oerhört klena deltagandet av hela 18 personer bestämde att både Airbourne och Grand Magus har släppt den bästa skivan förra året. Men så kan vi ju inte ha det eller hur? Nej precis och då eder Onkel är en så storsint och generös människa så tar han helt enkelt sitt ansvar och bestämmer att han får en extra röst. Han är ju trots allt den person som har världens i särklass bästa musiksmak så han borde ju veta. Hmm, inte var dag man pratar om sig själv i tredje person...

Nåväl, här är då resultatet topp-3:

1. Airbourne – No Guts. No Glory
2. Grand Magus – Hammer of the North
3. Imperial State Electric - Imperial State Electric
3. Overkill – Ironbound

Nej nu skall jag städa lite innan elitserien drar igång igen med match mot Timrå för mitt kära Färjestad. Sen är det inte många dagar kvar innan det är dags för en helkväll med min kära vän Jukka! Det kommer bli mästerligt!

Ingen bild i detta inlägg tänker ni? Så sant, jag hade inte tänkt bjuda på det men så hittade jag denna bilden på mig och Zamora liggandes i datorn. Bilden är tagen i Erikas lägenhet när jag och Zamora slaggade där under Rockweekend festivalen för några år sedan... Kan ni se vem som är vem?


/Onkel D

Now Playing: Three Seasons - Too Many Choices


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar