måndag 30 juni 2008

Metaltown bilder

Japp då har man varit på Metaltown i Göteborg då och det blev en höjdare trots mina något negativa tankar innan vi for. Partyt var det inget fel på, jag blev lite för full för mitt eget bästa på fredagen men det är smällar man får ta. Här nedanför kommer lite bilder från helgen som gick och vill du se bilden i större format så klicka helt enkelt på bilden.

Bäst på festivalen var utan tvekan Clutch som var bland det bästa jag sett på 10 år... Det ser ut att bli skitsvårt att utse årets konsert i slutet på året...först Airbourne sen Def Leppard på Sweden Rock, sen Foo Fighters på Where the Action Is och nu Clutch...många bra konserter blir det...

Min recension på festivalen kan ni läsa på metalshrine.se genom att klicka
HÄR.

Nu dröjer det ett tag till nästa festival men då kommer ju herr Neil Young stå på scen...

Ha det bäst mina vännerrrrr!!!!
/Onkel D

Fredagen har inletts och Pata har inlett förfesten...

Zamora försöker öppna fönstret...utan framgång...

Pata fångade Maddes näsa...

Daniel försöker öppna fönstret, även han utan framgång...


Tony har anlänt och förklarar något för...

...Daniel som mest verkar tycka att Tony är för full eller nått.

Tony och Daniel i en skön symbios...

Jonas är inte bara snygg i sin sydväst, han är praktisk också...

Här står jag med mina nya norska vänner...

Zamora och Daniel med en skön tjej som jag inte kommer ihåg namnet på...

Graveyard on stage...

Jag med min polare Jörgen...

Jonas såg ut att trivas med sin öl...

Så här snygg är det sällan man får se Jonas...

Grabbarna Grus tar en pilsner i gröngräset (?!)

Tony verkar gilla Nifelheim...

Kalle med sin förtjusande flickvän...

Jag och Zamora i en euforisk symbios när Monster magnet lirar...

Tadaa...Monster Magnet på scen...

Pata överdrev lite med sminket...

Cavalera Conspiracy on stage...

Lördag morgon och Zamora är inte pigg...

Det var Pata och Tony om inte annat...

Jag försöker gör mig så fin som möjligt...

Yeah!!!

Witchcraft on stage...

Zamora och Jocke Falk...

Våran nya vän från Australien...

Mr. Horse Head

Martin va snygg som vanligt...

Lången lika så...

Nickan å Jonas njuter av drickat...

Tony med sin all-time hero Yngwie Malmsteen!!!

Ozzy? I en burk?

Clutch on stage...

Jag med min nya vän Renova...

In Flames avslutade festivalen och vi såg på från Götaälvbron...


Dom gillar verkligen sig själva dom där In Flamesarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar