lördag 29 augusti 2009

En helg att bara låt gå...

Fan vad skönt det är med en helg där det inte händer någonting! En helg att bara softa bort på soffan och ta det lungt! Nog för att det fanns alternativ på att aktivera mig. Som Kabel Åttios jubileumsfest tillexempel men då hade jag ju missat kvällens stora begivenhet! Manchester United mot Arsenal och i den form Gunners är i nu kan det bli jävligt roligt! Sen hade jag ju missat ytterligare två heta matcher i Premier Leauge och sen hade jag ju missat del två i Sagan Om Ringen trilogin som går på TV i helgen. Sen hade jag missat chansen att ta igen mig lite efter en allt för hård sommar som jag fortfarande känner sviterna av. Nej, jag passar nog bäst på soffan i helgen där jag även skall försöka få ihop ett gäng skivrecensioner. På tal om skivrecensioner så är nu metalshrine.se uppdaterad med 28 av mina skivrecensioner. Bara att smurfa in och läsa!

Just det ja! Nu är allt spikat och bokat för Y&T-helgen i Sala! Jag, Jörgen, Marko och Jukka tar tåget upp till Sala för att få oss en rock'n'rollafton i oktober vi sent skall glömma!!!

Nej fan, klockan är ju över tolv! Det är dags för dagens första öl! För ni trodde väl inte att jag skulle hålla mig spik nykter bara för att jag skall softa på soffan? Fotboll en lördag utan öl är som en AC/DC-konsert utan Angus Young...det går liksom inte! Skål!!!

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar