söndag 30 augusti 2009

Jag hatar Manchester United!!!

Jag är sällan en dålig förlorare men jag hatar Manchester United!!! Speciellt när dom slår Arsenal och extra speciellt när dom inte är värda segern!!! Arsenal var det klart bättre laget och hade en tanke med sitt spel igår medan Uinted bara slog bollar på Rooney och hoppades på det bästa! Det lönades sig onekligen då deras andra mål kom på självmål av Diaby (stackarn var ju grym annars i matchen) men deras första mål kom på straff efter att Rooney filmade!!! TV-bilderna visar att han är på väg att lägga sig innan Almunia rör honom! Det värsta är att komentatorerna tycker det var en solklar straff! Har alla blivit blinda!!! Jag tycker Arsenal skall anmäla Rooney till UEFA! Kan Celtic Anmäla Eduardo så kan vi anmäla Rooney tycker jag!

Nåväl, vad är en match mot en hel säsong? Vi lär piska skiten ur dom röda asen på hemmaplan och kan vi bara spela så här bra hela säsongen så kan det bli riktigt roligt i slutet!

Nej, man kanske skulle ta och recensera lite plattor och skriva av sig lite hat...

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar