tisdag 4 januari 2011

Metalcorekryzz...

Satan vilken form man är i nu då! Inläggen bara haglar in just nu! Fast det är ju inte så svårt när det inte skall ordbajsas en massa utan bara visa upp en massa bilder som på allmän begäran nu publiceras. Jag förstår inte varför ni tjatar för det förkommer ju inte något sexuellt på bilderna direkt…

I november, bara dagarna efter konserten med Mountain, så höll Karl i ett musikkryzz men då han var mitt i en flytt så fick vi husera hemma hos mig. Inte mig emot då det blev kortaste möjligaste krypavstånd till sängen på det sättet. Hur som helst så blev det som vi flesta befarade – stenhårt! Inte mycket till variation musikmässigt och vi fick oss alla en rejäl metaldos! Vilka som vann vet i fan för Karl hade gjort ett mastodontlångt kryzz och rätt som det var, mitt i natten, så skulle alla hem! Till och med domaren!? Det slutade med att jag och Jörgen körde en liten egen musiktävling för varandra på Spotify medan Stefan sussade på soffan.

Tyvärr tog jag inte speciellt mycket kort under kvällen och de som togs blev antingen suddiga eller mörka. Dessutom var man ju lite suddig själv så minnet från kvällen sviktar ju likt en trampolin som tre gravida elefanter skall hoppa ifrån. Men hur som helst så kommer här lite bilder…


Gänget har anlänt!

Lag: Alex, Grym och Freddy...

Lag: Jukka, Stefan & Linda...

Lag: Bianca, Jodda och Jörgen...

Judge Karl

Här är så den dynamiska duon som var så otroligt viktig i min power trio...

Regeldiskussion?

Jörgen är på väg under bordet?

Nej, han är bara fokuserad...

Judge Karl with the power in his hand!

Dennis och Stefan blev lite i hatten...

Jörgen visade sitt sanna jag...

Cowboy Dennis

Jukka blev i hatten han också...

Jörgen vill diskutera regler med Stefan...

...för det var en klurig tävling han pillade ihop på småtimmarna.

Zzzzzzzamora...

Och denna bilden på Jörgen och Spotify får avsluta detta inlägg...

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar