torsdag 24 februari 2011

Wasting light...

Ja slösa med ljus, i detta fall dagsljus, är fan inget man gör nu för tiden. Visst fan har det börjat ljusna lite på morgonen men annars är det fan mörkt och jävligt hela tiden. Kallt som fan är det också! Jag har fan varit helt under isen denna veckan där av dåligt med uppdateringar här på bloggen men nu har jag lite goa nyheter att bjuda er på. Först och främst så kommer här omslaget till nya Foo Fighters-plattan "Wasting Light" som ni kan se här ovan. Dessutom, om ni klickar på omslaget, så hamnar ni på en sida där man kan höra en ny låt från skivan. "Rope" som den heter låter helt klart mer som Foo Fighters än "White Limo" men den var lite svår att ta in. Jag tror dock att den kommer öppna upp sig för det känns som den badar i genialiska Grohl-melodier! Sen tycker jag alla skall surfa in på Sony Musics hemsida och tävla om biljetter till Foo Fighters specialgig på Nalen i Stockholm den 4e mars och om ni vinner så måste ni ta med mig för jag är inte bara världens bästa sällskap utan jag är även jävligt värd det helt enkelt...

Sen får ni inte glömma att precis som eder Onkel besöka Göteborg och Musikens Hus Goes Progressive som Göteborgs Artrockförening arrangerar nu på lördag. Tyvärr kommer inte Lone Star Retractor att spela men Darxtar, Hasse Fröberg & Musical Companion och Wasa Express kommer alla med säkerhet bjuda på fantastisk musik hela kvällen. Om ni ser mig så kom gärna fram och hälsa, det kan ni vara värda tycker jag...

Men varför skriver du inget om nya The Haunted-plattan för Onkel? Jo för jag vet ju fan inte om den är bra ännu trots en ansenlig mängd lyssningar. Det är ju fan inte The Haunted längre!

Nej nu får det vara nog, orkar fan inte skriva mer just nu...

/Onkel D

Now Playing: Foo Fighters - Rope


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar